11:14 - AMASYA BELEDİYE BAŞKANI MEHMET SARI’NIN KANDİL MESAJI
17:00 - İLK SAĞLIK MÜDÜRÜ KOÇ KARATAŞ’I MAKAMINDA ZİYARET ETTİ.
11:00 - AK PARTİ MERKEZ İLÇE BAŞKANI GALİP UZUN’UN 12 MART MESAJI
10:46 - VALİ MASATLI’NIN 12 MART MESAJI
10:40 - BÖBREK HASTALIĞI SALGIN BOYUTUNU ALMIŞ ÖNEMLİ BİR HALK SORUNUDUR
11:21 - AK PARTİ MİLLETVEKİLİ MUSTAFA LEVENT KARAHOCAGİL’İN GÜNDEME İLİŞKİN DEĞERLENDİRMELERİ
11:14 - İDLİB’DE 200 TON KÖMÜR DAĞITIMI GERÇEKLEŞTİRİLDİ
11:04 - DSİ YATIRIMLARA DEVAM EDİYOR
10:58 - DÜMEN:”TÜM SAĞLIK CAMİASI BU ÜLKENİN DEĞERİDİR”
10:50 - SARI: ‘İSTİKLAL MARŞIMIZ, TÜRK MİLLETİNİN İNANCININ VE VİCDANININ ORTAK SESİDİR’
YEDAŞ (EFQM) Mükemmelik ödülü için başlattığı çalışmalara devam ediyor. Gerçekleştirilen eğitim çalışmalarında personellere hizmet eğitimi veren Yeşilırmak Elektrik Dağıtım A.Ş., EFQM modelini kurumsal kültür olarak çalışanlar açısından sistematik bir şekilde kalıcı hale getiriyor.
YEDAŞ genel müdürü Hasan Yasir Bora asıl amacın ise enerji sektörünün liderliğini üstlenerek, çalışanıyla ve müşteri memnuniyetiyle örnek şirket olabilmenin kriterlerinin oluşturulması olduğunu söyledi. YEDAŞ hedefine koyduğu ‘Mükemmellik Ödülü’ne doğru yol alırken, temel kavramlar olan dengeli sonuçlar gerçekleştirme, müşteriler için değer katma, çalışanlarla başarma, üretkenlik ve yenilişimi besleme, sürdürülebilir gelecek için sorumluluk alma yaklaşımlarının hepsini ‘müşteri ve çalışan memnuniyeti’ üzerine kurguluyor.
Genel Müdür Hasan Yasir Bora, mükemmellik modelinin kullanılması ile kurumun kendi bulundukları yeri değerlendirebilmeleri açısından çok önemli olan eğitim, YEDAŞ’ ı adım adım Ulusal Kalite Hareketi’nde başarıya EFQM Kalite Ödüllü ve sektörün liderliğine taşıyacak. Kendi alanında uzman olan ekip üyeleri çalışmalarını taahhüt ederek misyonlarında da belirttikleri gibi tüm paydaşları için kaliteli, kesintisiz bir enerji hizmeti sunarak paydaşlarının hayatlarını aydınlatmak için sahip oldukları tüm süreçleri geliştirip, paydaş analizlerini yaparak Stratejik plan güncellemelerine başlamış bulunmakta olduklarını belirtti. YEDAŞ, ‘Mükemmellik Ödülü’ne doğru yol alırken eğitim çalışmalarıyla personeli ‘kaliteli hizmet’ konusunda birçok dalda eğitiyor. Genel Müdür Bora, “Amaç sektörde lider olabilmek. Bunu ancak çalışanlarımızla başarabiliriz. Ama önce müşteri memnuniyeti. O da eğitimle oluyor” ifadelerine yer verdi.