11:14 - AMASYA BELEDİYE BAŞKANI MEHMET SARI’NIN KANDİL MESAJI
17:00 - İLK SAĞLIK MÜDÜRÜ KOÇ KARATAŞ’I MAKAMINDA ZİYARET ETTİ.
11:00 - AK PARTİ MERKEZ İLÇE BAŞKANI GALİP UZUN’UN 12 MART MESAJI
10:46 - VALİ MASATLI’NIN 12 MART MESAJI
10:40 - BÖBREK HASTALIĞI SALGIN BOYUTUNU ALMIŞ ÖNEMLİ BİR HALK SORUNUDUR
11:21 - AK PARTİ MİLLETVEKİLİ MUSTAFA LEVENT KARAHOCAGİL’İN GÜNDEME İLİŞKİN DEĞERLENDİRMELERİ
11:14 - İDLİB’DE 200 TON KÖMÜR DAĞITIMI GERÇEKLEŞTİRİLDİ
11:04 - DSİ YATIRIMLARA DEVAM EDİYOR
10:58 - DÜMEN:”TÜM SAĞLIK CAMİASI BU ÜLKENİN DEĞERİDİR”
10:50 - SARI: ‘İSTİKLAL MARŞIMIZ, TÜRK MİLLETİNİN İNANCININ VE VİCDANININ ORTAK SESİDİR’
Amasya Belediyesi whatsapp ihbar hattına gelen şikayetleri anında değerlendirerek, çözüme kavuşturuyor. Kurşunlu Mahallesinde ikamet eden vatandaş yaşadıkları sorun nedeniyle whatsapp’dan parke tamiri talebinde bulundu. Talebi değerlendiren Amasya Belediyesi ekipleri gün içerisinde vatandaşların sorunu çözdü.
Amasya Belediye Başkanı Mehmet Sarı, “Kalite, hız, şeffaflık ve etkili iletişimi benimseyen Hilal Masa Birimimizce vatandaşlarımızın whatsapp’dan yaptıkları istek ve taleplerini aynı gün içerisinde çözüyoruz. Sizde istek, talep ve şikayetleriniz için Hilal Masa Whatsapp İhbar Hattından bizlere ulaşabilirsiniz. 0505 195 50 05” Diye konuştu.