11:14 - AMASYA BELEDİYE BAŞKANI MEHMET SARI’NIN KANDİL MESAJI
17:00 - İLK SAĞLIK MÜDÜRÜ KOÇ KARATAŞ’I MAKAMINDA ZİYARET ETTİ.
11:00 - AK PARTİ MERKEZ İLÇE BAŞKANI GALİP UZUN’UN 12 MART MESAJI
10:46 - VALİ MASATLI’NIN 12 MART MESAJI
10:40 - BÖBREK HASTALIĞI SALGIN BOYUTUNU ALMIŞ ÖNEMLİ BİR HALK SORUNUDUR
11:21 - AK PARTİ MİLLETVEKİLİ MUSTAFA LEVENT KARAHOCAGİL’İN GÜNDEME İLİŞKİN DEĞERLENDİRMELERİ
11:14 - İDLİB’DE 200 TON KÖMÜR DAĞITIMI GERÇEKLEŞTİRİLDİ
11:04 - DSİ YATIRIMLARA DEVAM EDİYOR
10:58 - DÜMEN:”TÜM SAĞLIK CAMİASI BU ÜLKENİN DEĞERİDİR”
10:50 - SARI: ‘İSTİKLAL MARŞIMIZ, TÜRK MİLLETİNİN İNANCININ VE VİCDANININ ORTAK SESİDİR’
Amasya Belediye Başkanı Mehmet Sarı tarafından çözüm üretmek için kurulan ‘Hilal Masa’ bu zamana kadar 26 bin 300 vatandaşın isteklerine yanıt verdi.
Belediye Özel Kalem Müdürü Serpil Demir, Belediye Başkanı Mehmet Sarı’nın talimatlarıyla kurulan Hilal Masa’nın bugüne kadar 26 bin 300 isteğe cevap verdiğini söyledi.
Vatandaşların belediyeye ulaşmasının, Hilal Masa aracılığıyla çok kolay olduğunu belirten şunları Demir, şunları söyledi; “24 Eylül 2019’da kurulmuş olan Hilal Masa, Belediye Başkanımız Sayın Mehmet Sarı’nın yakın takibinde olduğu vatandaş ile belediyemizin her bir birimi arasında köprü görevi görerek Amasyalılarla belediyeyi buluşturan bir birimimizdir. Vatandaşların işlerinin en kısa sürede yapılması için, teknolojik imkanlarla donatılmış çağrı merkezimizde işinde uzman, yaratıcı, yenilikçi ve güler yüzlü personellerimizle vatandaşlarımızdan gelen istek, şikayet, öneri ve taleplerle tek tek ilgilenerek çözümler üretmeye çalışıyoruz” dedi.
Demir, bütün vatandaşların herhangi bir konuda problem yaşadığında 0505 195 50 05 nolu watshap irtibat hattına ulaşabileceklerini söyledi.