10:16 - Polislerden HES kodu sorgularken yürekleri ısıtan davranış
11:29 - SARI: ‘TÜRK POLİSİ OLMAK; ÖZVERİ İSTER, YETMEDİ MANGAL GİBİ YÜREK İSTER’
10:43 - TEMA Vakfı’ndan Başkan Sarı’ya teşekkür
10:23 - Muharrem öğretmen hak arama dersiyle örnek oldu
15:53 - Tüm Polislerimizin Polis Haftasını Kutluyoruz
15:02 - İhbara giden polislere öğrencilerden sürpriz
11:27 - STK’DAN AMİRALLERİN BİLDİRİMİNE TEPKİ
11:10 - BAŞKAN SARI, İKİ YILIN DEĞERLENDİRMESİNİ CANLI YAYINDA YAPTI
10:25 - SARI’DAN AMASYA’YA 40 MİLYON LİRALIK ÇEVRECİ HES
10:01 - Koyuncuoğlu Et Firmasından Şehit Ailelerine Ücretsiz Et ve Et Ürünleri Alışverişi
Amasya Belediye Başkanı Mehmet Sarı tarafından çözüm üretmek için kurulan ‘Hilal Masa’ bu zamana kadar 26 bin 300 vatandaşın isteklerine yanıt verdi.
Belediye Özel Kalem Müdürü Serpil Demir, Belediye Başkanı Mehmet Sarı’nın talimatlarıyla kurulan Hilal Masa’nın bugüne kadar 26 bin 300 isteğe cevap verdiğini söyledi.
Vatandaşların belediyeye ulaşmasının, Hilal Masa aracılığıyla çok kolay olduğunu belirten şunları Demir, şunları söyledi; “24 Eylül 2019’da kurulmuş olan Hilal Masa, Belediye Başkanımız Sayın Mehmet Sarı’nın yakın takibinde olduğu vatandaş ile belediyemizin her bir birimi arasında köprü görevi görerek Amasyalılarla belediyeyi buluşturan bir birimimizdir. Vatandaşların işlerinin en kısa sürede yapılması için, teknolojik imkanlarla donatılmış çağrı merkezimizde işinde uzman, yaratıcı, yenilikçi ve güler yüzlü personellerimizle vatandaşlarımızdan gelen istek, şikayet, öneri ve taleplerle tek tek ilgilenerek çözümler üretmeye çalışıyoruz” dedi.
Demir, bütün vatandaşların herhangi bir konuda problem yaşadığında 0505 195 50 05 nolu watshap irtibat hattına ulaşabileceklerini söyledi.